Veel Gestelde Vragen

Home » FAQ

Vraag een offerte aan

FAQ

Wij zijn actief door heel Nederland.

Ja. Alle zaken kunnen online via e-mail worden afgehandeld. Ook kunt u op deze manier documenten aanleveren. Documenten kunnen worden verzonden in de vorm van een scan of foto, bijvoorbeeld vanaf een smartphone.

Om tijd te besparen, worden de meeste zaken op afstand afgehandeld - door telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen. Maar vergaderen op ons kantoor in Den Haag kan natuurlijk ook.

Ja, we kunnen op elk moment beginnen met samenwerken. Houd er rekening mee dat het uw factureringstijden niet kan verstoren

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Bedrijfsgegevens

ROHS Administratie B.V.

Bordewijklaan 38 (verdieping 5)
2591 XR Den Haag
Rij richtingen ->

KVK 81423136
BTW: NL8620.84.283.B01
Beconnummer: 630974

Bankrekening :
IBAN: NL26 RABO 0127 9922 51
BIC: RABONL2UXXX
De naam van de bank: RABOBANK

Contact details

Kantoor:
070 - 3306676
info@rohs-administratie.nl

Mariusz:
0614744776
mariusz@rohs-administratie.nl

Marek:
0681914112
marek@rohs-administratie.nl

Werkuren

Maandag
10:00 - 20:00
Dinsdag
10:00 - 20:00
Woensdag
10:00 - 20:00
Donderdag
10:00 - 20:00
Vrijdag
10:00 - 20:00
Zaterdag
11:00 - 18:00
Zondag
11:00 - 18:00

LET OP! Vergaderen op kantoor is alleen mogelijk op afspraak, ook buiten de reguliere openingstijden.

error: Content is protected !!
Scroll naar boven